Polski Biznes

Serwis poświęcony zagadnieniom biznesowym

Badanie omnibusowe

Długofalowe projekty wymagają systematycznej kontroli postępów, co może okazać się szczególnie trudne do wykonania, kiedy obszarem realizacji zadania jest cała Polska. Kampanie społeczne czy akcje promocyjne powinny w określony sposób oddziaływać na mieszkańców – jeśli tak nie jest, dobrze byłoby mieć możliwość wprowadzenia zmian w projektach.

Systematyczność

Badania omnibusowe prowadzone są systematycznie co miesiąc w grupie 1000 dorosłych mieszkańców Polski, dobieranej z uwzględnieniem rzeczywistej struktury społeczeństwa (wiekowej, płciowej, ze względu na wykształcenie i miejsce zamieszkania). Realizacja badania omnibusowego odbywa się według najwyższych standardów firmowych, przy jednoczesnej tendencji do obniżenia kosztów badania. Na dzień dzisiejszy proponujemy koszt zadania pojedynczego pytania na poziomie 400 zł.

Doskonała metoda badawcza

Dzięki zastosowaniu metody CATI, badanie omnibusowe jest ekspresowe – raport w wersji podstawowej udostępniamy już 7 dnia od rozpoczęcia procesu ankietyzacyjnego. Pytania do kwestionariusza przyjmujemy na dwa tygodnie przed startem badania omnibusowego – dzięki skompilowaniu w jednym arkuszu pytań od wielu zlecających znacząco obniżamy koszt realizacji projektu.

Raport dla zlecającego zawiera zestawienia tabelaryczne (procentowe i liczbowe) dotyczące zleconej przez niego części badania. Tę podstawową wersję można za dopłatą wzbogacić o weryfikację hipotez statystycznych, pozwalającą na wykrycie istotnych statystycznie korelacji pomiędzy zmiennymi, oraz o inne zaawansowane procedury statystyczne i elementy metody opisowej, która ułatwi interpretację wyników badania.

, , , , , , , , , , ,

Comments are currently closed.